Sporten Met Jia Ruan

Samenvatting

Sporten Met Jia Ruan

Sporten is super belangrijk als je goed wilt performen. Je maakt je hoofd even leeg, het is gezond voor je en je gaat tegen het stemmetje in je hoofd in. Ik snap dat het soms moeilijk is om uit je bed te komen, je huis uit te gaan of om even te stoppen met werken maar het is zó belangrijk dat jij je body fit houdt. Als je oefeningen niet leuk vind ga een teamsport doen zoals voetbal! Ik hou zelf het meest van gymmen, buiten sporten en zwemmen!

Het gaat erom dat je uit je hoofd gaat en fit blijft. Want hoe ga je goed performen in je business als je lichaam niet gezond is?

Intermittent fasting 

Ook bespreek ik intermittent fasting, dus 16 uur niet eten en 4 uur wel. Waarom doe ik dit? Dit is zó goed voor je focus! Als jij in de ochtend niks eet hoeft jouw lichaam niets te verwerken dus kan je lichaam zich helemaal focussen op het werk wat je aan het doen bent! Intermittent fasting is zeker een aanrader.

Wil jij een Unstoppable Mindset? Download dan nu het gratis Unstoppable Mindset e-boek hier: https://bit.ly/gratis-unstoppable-mindset

 

 

TRANSCRIPT

Yo, welkom bij een nieuwe video. Mijn naam is Jia Ruan van Team Unstoppable. In deze video wil ik het hebben over waarom sporten zo belangrijk is. Het is nu maandagochtend- Klaar voor de dag en wij gaan nu sporten. Wat we hier gaan doen is een variatie van pull-ups. Aan het begin, als warming-up, deed ik muscle-ups. Dat kan ik nu niet meer, nu ben ik kapot, maar wat we doen is normale pull-ups. Pull-ups met je armen naar je toe, zodat je ook je biceps erbij pakt. Verder ook een variant dat je je handen dicht bij elkaar houdt, dan pak je andere muscles in je rug. En ik doe er gewoon zo veel als ik kan en waarschijnlijk ligt dat rond de veertig à vijftig. Wat we hier gaan doen is heel simpelweg push-ups. Ken je push-ups? Dat je de stang pakt, honderd keer. Het lijkt een simpele oefening, omdat- Ja, iedereen kan wel wat push-ups, maar honderd reps push-ups zorgt er echt voor dat je helemaal oppompt. Dus het wordt een killeroefening, but let’s do it. Heb jij ook moeite met sporten? Heb je moeite om uit je bed te komen en zou je het fijn vinden als ik ook nog tutorial video’s zou maken? Niet dat ik echt een fitnessgoeroe of whatever ben, maar zou je het fijn vinden om meer van dit soort sportvideo’s te zien? Mij in actie, mij ook zwetende. Laat me even weten, ook in de comments, want als je dat tof vindt dan maak ik gewoon meerdere series. Misschien laat ik zien hoe je een muscle-up moet doen, misschien laat ik meer van die workout motivational video’s maken als dat jou kan helpen. Dus laat me even weten in de comments- Wat vind jij ervan? Hier nog een oefening, een na laatste oefening en dat is simpelweg dips. Ik ga vijftig proberen, dips into leg raise. Je pakt je onderkant van je buikspieren, pak je er ook bij. Dat moet ook gebeuren en ja, gewoon chest- Simpelweg chest dips. Na die push-ups- Echt helemaal kapot. En de laatste oefening is de boom. Oké, de boom. Wat ga ik doen met de boom? Ik ga een handstand tegen de boom doen en dan ga ik het dertig seconden houden. Mijn handstand is super zwak. Ik moet mijn schouderspieren trainen, dus ik ga einde van iedere oefening mijn schouder- Ga ik mijn zwakke punten trainen. En dat is gewoon zo lang mogelijk volhouden, zodat ik uiteindelijk een handstand kan doen en lang kan volhouden. Minutenlang op mijn handen staan, dat is het uiteindelijke doel, maar ik moet heel veel trainen daarvoor en dit is perfect daarvoor. Dus doe het tegen een boom aan.   O ja, bonustip. Als jij een ondernemer bent, een high performer en wat jij doet vereist vol focus in de ochtend, doe dan een intermittent fasting. Ik doe dat en dat betekent dat je zestien uur niet eet. Ik doe het nu achttien uur en dan in de overige uren- Dat is jouw eating window. Op dat stukje eet jeWat gebeurt er? Nou, kijk, wat er gebeurt is ten eerste- Je hebt super veel focus. Het moment dat er weinig in je lichaam zit, weinig in je systeem, is je lichaam niet bezig met verteren. Je lichaam kan dan volledig focussen, je hebt mental clarity, je weet precies wat je moet doen en dat doe ik dus. Ik eet pas om twee uur, drie uur ’s middags en de tijd daarvoor ben ik super productief, super helder. Vanaf twee uur, drie uur ga ik eten en in de ochtend heb ik al zo veel vet kunnen verbranden, want je lichaam heeft toch een energiebron nodig en hij haalt het dan van vetten, omdat er geen koolhydraten in je lichaam zitten. Dus dat is mijn tip, intermittent fasting voor ultieme focus, snelle vetverbranding. En het is gewoon super chill, vooral als ondernemer. Als je druk bent, hoef je niet na te denken over ontbijt, boodschappen en dat soort dingen. Je kan gelijk focussen op je werk en dan in de middag, dan pas eet je. Vroeger als jagers en verzamelaars hadden we ook niet gelijk eten toen we opstonden. We moesten eerst jagen, we hadden eerst focus, we moesten eerst focussen op de konijnen. Dan hadden we er eentje en dan pas, in de avond rond het kampvuur, gingen we pas eten. En dat concept probeer ik nu een beetje in deze moderne drukke wereld, in deze drukke maatschappij- Probeer ik dat soort dingen een beetje uit te testen, van wat werkt het beste voor mij. Misschien dat het niet werkt voor je, maar het is een bonustip die ik gebruik momenteel. Dus mocht je het willen proberen- Een app, Zero. Pim zet het hieronder, in de edit. Zero, dat is wat ik gebruik ervoor. En laat me ook even weten via dm, at Jia Ruan, als je dit gaat doen, hoe het jou bevalt. Ik ben super benieuwd naar jouw resultaten. All right, dus de hele workout gehad, heel praatje gehad. Wat ik nu doe is- Ik ren nog een aantal kilometer naar huis en dan is m’n workout voor de dag klaar. Thanks for watching and peace out. 

Geef een reactie